ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ MACEDOINE BLOG

alpha.georg@googlemail.com

alpha.georg@googlemail.com
HOLA DOLOR ( ES ) ..:-P

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2009

Περικλής Παναγόπουλος & Γιώργος Μυλωνάς

ΜΕΓΑΛΟ ΨΑΡΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΕΙ Η ΚΥΠ(ΝΔ-ΠΑΣΟΚ)


...περιεργως εμφανιστηκαν σημερα 4 αρθρα στην Ελευθεροτιπια (και παλι)
που συνδεουν κατα καποιον τροπο ΑΠΑΓΩΓΕΣ & ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.....?????
Για ψαξτε το λιγο...

Ευχαριστω..!!!!

«Ναι» στην ισραηλινή άσκηση που «δεν είδαμε».Της ΚΥΡΑΣ ΑΔΑΜ
_________________________________________________
Το υπουργείο Εξωτερικών έχει ανάψει πλήρως το πράσινο φως στην ισραηλινή αεροπορία να χρησιμοποιεί κατόπιν αιτήματός της περιοχές του FIR Αθηνών για εκπαιδευτικές ασκήσεις της.Σύμφωνα με απολύτως ασφαλείς πληροφορίες, υπήρξε ισραηλινό αίτημα προς τις αρμόδιες ελληνικές αρχές για τη διενέργεια «δοκιμαστικών πτήσεων» ισραηλινών πολεμικών αεροσκαφών μέσα στο FIR Αθηνών, νοτίως της Ρόδου. Το αίτημα αυτό έγινε αμέσως αποδεκτό από το υπουργείο Εξωτερικών.Σύμφωνα με το έγγραφο του υπουργείου Εξωτερικών «...δεν θα πρέπει να μεταβληθεί το μέχρι τώρα ισχύον καθεστώς και συνεπώς τα ισραηλινά αιτήματα για δοκιμαστικές πτήσεις στο FIR Αθηνών θα πρέπει να συνεχίζονται να εξετάζονται από το ΓΕΕΘΑ και μέσω των μέχρι τώρα καθιερωμένων συντονιστικών συσκέψεων με την ισραηλινή πλευρά...»Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, το ισραηλινό αίτημα για αεροπορική άσκηση, τοποθετείται στις αρχές Δεκεμβρίου και περιελάμβανε 27 αεροσκάφη F16, τρία αεροσκάφη ανεφοδιασμού στον αέρα και ένα αεροσκάφος ηλεκτρονικού πολέμου με σχέδια και εικονικού βομβαρδισμού κατοικημένων περιοχών.Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το «αρμόδιο» ραντάρ του Ζηρού δεν απεικόνισε τα στίγματα της ζητούμενης άσκησης και δεν υπάρχουν επίσημα ελληνικά στοιχεία για το κατά πόσο διεξήχθη η συγκεκριμένη άσκηση τις συγκεκριμένες ημερομηνίες.Υπενθυμίζεται ότι το 2006 έγινε νοτίως της Κρήτης ισραηλινή άσκηση με συμμετοχή 67 αεροσκαφών, ενώ μόλις το περσινό φθινόπωρο, δημοσίευμα των «Νιου Γιορκ Τάιμς» στην ουσία «έκαψε» ισραηλινή άσκηση πάλι μέσα στο FIR Αθηνών, η οποία σύμφωνα με το αμερικανικό δημοσίευμα ήταν «προπόνηση» για πιθανή επιδρομή σε εγκαταστάσεις του Ιράν, με τις ευλογίες -ως φημολογείται- του αντιπροέδρου Ντικ Τσένι.Σημειώνεται ακόμα ότι η Ελλάδα και το Ισραήλ, επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, έχουν υπογράψει ΜΟΕ στρατιωτικής συνεργασίας, την οποία μέχρι στιγμής αξιοποιεί το Ισραήλ, όχι όμως και η ελληνική αεροπορία, που δεν έχει προχωρήσει σε σχεδιασμό αντίστοιχης άσκησης.

Πώς έγινε η «Αλεπού του Αιγαίου»Του ΘΑΝΟΥ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ
________________________________________________
«Τα πάντα πωλούνται αρκεί η τιμή να είναι καλή. Συναισθηματική σχέση με τα αντικείμενα δεν υπάρχει», απαντούσε ο «πατριάρχης» της ακτοπλοΐας Περικλής Παναγόπουλος, όταν τον ρωτούσαν γιατί πούλησε κάποια από τις εταιρείες του ή μεγάλα «πακέτα» μετοχών του σε διάφορες επιχειρήσεις στον χώρο των οποίων εισήλθε με προσωπική προσπάθεια πριν από περίπου 40 χρόνια.Εφοπλιστής πρώτης γενιάς, αυτοδημιούργητος και με αριστερές καταβολές που μόνον οι στενοί του φίλοι γνωρίζουν, ο 74χρονος Περικλής Παναγόπουλος ξεκίνησε τη «ναυτιλιακή» καριέρα του στα πλοία του Ευγένιου Ευγενίδη. Ο Κωνσταντινουπολίτης εφοπλιστής, που ήταν συντοπίτης και φίλος με τη μητέρα του, τον βοήθησε, αφού ο πατέρας του είχε βρει τραγικό θάνατο κατά την Κατοχή στα χέρια των Γερμανών.Στα πλοία της Home Lines ο Παναγόπουλος έμαθε τη ναυτική, αλλά και την τέχνη του επιχειρείν από τον Ευγενίδη, ο οποίος τον έστειλε για σπουδές σε ελβετική ναυτιλιακή σχολή.Οταν αποφοίτησε το 1954, εργάστηκε σε εταιρεία του Ευγενίδη στο Λονδίνο και στη συνέχεια στα γραφεία του εφοπλιστή στη Γένοβα, με κύρια ασχολία τον σχεδιασμό του κρουαζιρόπλοιου Oceanic. Το 1965 βρίσκει τον 30χρονο τότε Περικλή Παναγόπουλο στη θέση του general manager για τον τομέα των κρουαζιερόπλοιων του εφοπλιστή Μπάμπη Κιοσέογλου, με έδρα την Ακτή Μιαούλη στον Πειραιά.Το 1971 ο Περικλής Παναγόπουλος αποχωρεί από τη Sun Lines και συγκροτεί τη δική του εταιρεία κρουαζιερόπλοιων, τη Royal Cruise Lines, με 3 υπερσύγχρονα κρουαζιερόπλοια, που πραγματοποιούν περιηγήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο και του αποφέρουν τεράστια κέρδη. Ομως 14 χρόνια μετά πουλά τα πλοία του αντί 300.000.000 δολαρίων στη νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Kloster, μια πώληση που τότε χαρακτηρίστηκε από τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα ως «πώληση του αιώνα». Ο πάμπλουτος αλλά ρεαλιστής Περικλής Παναγόπουλος δηλώνει ότι «τα πάντα έχουν την τιμή τους, αρκεί να είναι καλή», πως «δεν υπάρχει συναισθηματική σχέση με τα αντικείμενα, έστω και αν πρόκειται για τα πρώτα βαπόρια».Λίγους μήνες αργότερα ιδρύει στον Πειραιά τη ναυτιλιακή εταιρεία ποντοπόρων πλοίων Magna Marine Inc., που δραστηριοποιείται με επιτυχία στη διαχείριση φορτηγών πλοίων και το 1994 διαθέτει 6 ιδιόκτητα ποντοπόρα πλοία. Το 1990 αγοράζει το 20% της εταιρείας σκαφών αναψυχής Vernicos Yachts και αμέσως μετά την εισηγμένη στο Χρηματιστήριο εταιρεία «Κυλινδρόμυλοι Αττικής», της οποίας η μετοχή ήταν στις 270 δραχμές. Το 1992, με τον Γιώργο Βερνίκο και τον εκλιπόντα Διονύση Μελισσινό, αγοράζουν την πλειοψηφία των μετοχών του Ελληνικού Νηογνώμονα, από τον οποίο αποχωρεί το 1993, πουλώντας στους συνεταίρους του τις μετοχές του.Με την αποχώρησή του ο Περικλής Παναγόπουλος, τον οποίο οι ανταγωνιστές του αποκαλούν «Αλεπού του Αιγαίου», αγοράζει αρχικά το 30% και στη συνέχεια (1999) το 38% και το 49% της ακτοπλοϊκής εταιρείας «Γραμμές Στρίντζη», που μετονομάζει σε «Blue Star Ferries», αλλάζοντας και το εμπορικό της σήμα.Προηγουμένως έχει μετονομάσει τους «Κυλινδρόμυλους Αττικής» σε «Επιχειρήσεις Αττικής» -ΕΠΑΤΤ, εταιρεία η οποία τον Μάρτιο του 1995 αποκτά τα νεότευκτα επιβατηγά-οχηματαγωγά Super Fast 1 και 2 με αναδόχους δύο χρυσές ολυμπιονίκες, τη Βούλα Πατουλίδου και τη Γερμανίδα Heike Dreschier. Τα δρομολογεί στην Αδριατική, κατακτά το 25% της κίνησης και μέχρι και το 2004 ο στόλος της ΕΠΑΤΤ φτάνει τα 10 σύγχρονα πλοία, που εκτός της Αδριατικής δρομολογούνται και σε άλλες ευρωπαϊκές γραμμές.Τον Ιούνιο του ίδιου έτους, οι ΕΠΑΤΤ μετονομάζονται με έγκριση της γενικής συνέλευσης σε Attica Group, ενώ το 2005 η εταιρεία αποκτά τα ειδικού τύπου πλοία RO-RO που δρομολογούνται αμέσως στη Γερμανία και τη Φινλανδία.Την ίδια χρονική περίοδο, ο Περικλής Παναγόπουλος αποκτά το 12,33% της ακτοπλοϊκής Hellenic SeaWays και τον Φεβρουάριο του 2005 γίνεται μεγαλομέτοχος της Minoan Lines, με ποσοστό 10%, που αργότερα φτάνει το 11,61%.Ως μεγαλομέτοχος πλέον των τριών μεγαλύτερων ακτοπλοϊκών εταιρειών, τον Φεβρουάριο του 2006 πουλά τις μετοχές του στην HSW στον Πάνο Λασκαρίδη και ένα χρόνο αργότερα (Φεβρουάριο του 2007) αυξάνει το μετοχικό πακέτο του στη Minoan Lines σε 22,25% για να το πουλήσει και αυτό πέντε μήνες μετά στον Πάνο Λασκαρίδη.Και ενώ όλοι στην ακτοπλοϊκή αγορά διερωτώνται για τις επόμενες κινήσεις του, ο πρόεδρος της Attica Group κάνει τον Οκτώβρη του 2007 το μεγαλύτερο deal των τελευταίων χρόνων στην Ελλάδα, πουλώντας ολόκληρο το «πακέτο» που κατέχει στην Attica Group στη MIG του Ανδρέα Βγενόπουλου, αντί του τεράστιου ποσού των 261,1 εκατομμυρίων ευρώ....

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.Του ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΥΛΗ
_____________________________________
«Καταλαβαίνω τι περνάει ο άνθρωπος και η οικογένειά του», ανέφερε χθες στην «Ε» ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βόρειας Ελλάδας, Γιώργος Μυλωνάς, ο οποίος πρόσφατα βρέθηκε όμηρος στα χέρια απαγωγέων και αφέθηκε ελεύθερος με την καταβολή λύτρων. Ηταν η μοναδική δήλωση που θέλησε να κάνει για τη νέα απαγωγή του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου, χθες το πρωί στην Αθήνα.Πέντε μήνες μετά την προφυλάκιση του Βασίλη Παλαιοκώστα και των άλλων τριών ατόμων που, κατά τις διωκτικές αρχές, αποτελούσαν την ομάδα κρούσης στην απαγωγή του βιομήχανου Γιώργου Μυλωνά, η υπόθεση δεν έχει κλείσει. Η Αστυνομία αναζητεί μέχρι σήμερα τους διακριτούς ρόλους των κατηγορουμένων και το υπόλοιπο χρηματικό ποσό -μέρος των λύτρων που κατέβαλε η οικογένεια του θύματος.Η Ασφάλεια Θεσσαλονίκης επιχειρεί να ελέγξει όλους τους τραπεζικούς λογαριασμούς και τις επικοινωνίες που έγιναν μέσω τηλεφώνων και Ιντερνετ για να εξακριβωθεί αν συμμετείχαν κι άλλα πρόσωπα στην απαγωγή και να αποδώσει το μερίδιο ευθύνης που αναλογεί στον κάθε έναν από τους παραπάνω κατηγορούμενους, καθώς επίσης και στον έγκλειστο των φυλακών Τρικάλων που φέρεται ότι είχε ενεργό ρόλο στην υπόθεση.Οι αστυνομικοί αναζητούν τρόπους για να εντοπίσουν και τα υπόλοιπα 5.800.000 ευρώ από τα συνολικά 10.800.000 ευρώ που φέρονται ότι πήραν οι δράστες για να αφήσουν ελεύθερο τον Γ. Μυλωνά, ύστερα από 13 μέρες ομηρίας, τον περασμένο Ιούνιο.Το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης απέρριψε χθες την αίτηση που υπέβαλε στον α' ειδικό ανακριτή ο παθών για την απόδοση του πολυτελούς Ι.Χ. επιβατικού αυτοκινήτου που αγόρασε, χρησιμοποιώντας μέρος των λύτρων, ο ένας από τους κατηγορούμενους. Το δικαστικό συμβούλιο έκρινε ότι ο ενάγων πρέπει να προσφύγει στα πολιτικά δικαστήρια για να δικαιωθεί.Σύμφωνα με νομικούς κύκλους, ο υπάρχων νόμος ορίζει ότι τα περιουσιακά στοιχεία που αποκτήθηκαν με χρήματα προερχόμενα από αξιόποινες πράξεις αποτελούν προϊόντα εγκλήματος, αλλά πρέπει να αποδοθούν στον νόμιμο δικαιούχο με δικαστική απόφαση, στο ακροατήριο.

Με ερωτηματικά η ΝΑΤΟϊκή βάση στη ΘεσσαλονίκηΑΝΤΩΝΗΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
___________________________________________________________
Η έγκριση της κυβέρνησης να συστηθεί επιτελείο (στρατηγείο χαμηλής ετοιμότητας) του ΝΑΤΟ στη Θεσσαλονίκη, όπου υπάρχει ενδεχόμενο να «φιλοξενούνται» πυρηνικά, βιολογικά και χημικά όπλα, προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων από ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και ΛΑΟΣ . H Λιάνα Κανέλλη, που πρώτη ανέδειξε χθες το ζήτημα στη Βουλή, υπογράμμισε ότι η σύμβαση την οποία καλείται να κυρώσει το Κοινοβούλιο δημιουργεί μεγάλη ανασφάλεια όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη, αλλά σε ολόκληρη τη χώρα.«Δημιουργείτε ακόμα μία βάση όπως αυτή στη Σούδα ή το Ακτιο», είπε η βουλευτής επικρίνοντας ταυτόχρονα την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Αμυνας πως απέκρυψε να γνωστοποιήσει ότι από τις 31 Δεκεμβρίου έγινε δημόσιος διαγωνισμός για πλοία που θα μετέφεραν όπλα στο Ισραήλ. «Στον Αστακό και πλοίο υπάρχει και όπλα μεταφέρει, μη λέτε ψέματα», τόνισε. Ο παριστάμενος υφυπουργός Εθνικής Αμυνας Γ. Πλακιωτάκης δήλωσε ότι η κύρωση δεν αναφέρεται σε τέτοια όπλα, αλλά σε ατομικό εξοπλισμό (ένδυση και μάσκα προσώπου) προφύλαξης από πυρηνικά, χημικά και βιολογικά όπλα.Η παρέμβαση ωστόσο του κυβερνητικού στελέχους προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση της κ. Κανέλλη που επέμεινε στον ισχυρισμό της, διαβάζοντας μάλιστα το κείμενο της σύμβασης στα αγγλικά.Ετσι, ο κ. Πλακιωτάκης παραδέχτηκε τελικώς ότι στη σύμβαση υπάρχει τέτοια πρόβλεψη, αλλά αυτή δεν μπορεί να εφαρμοστεί, διότι η Ελλάδα δεν διαθέτει τέτοια όπλα.Σημειώνεται ότι στο κείμενο της σύμβασης αναφέρεται συγκεκριμένα πως «η Ελληνική Δημοκρατία θα παρέχει τα όπλα και το μεμονωμένο συγκεκριμένο εξοπλισμό [π.χ. πυρηνικό, βιολογικό και χημικό (NBC)] εάν αυτό ζητηθεί από τους συμμετέχοντες».Ανάλογες ενστάσεις εξέφρασαν και οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και του ΛΑΟΣ Γ. Μπανιάς και Α. Γεωργιάδης αντίστοιχα.Ειδικότερα ο τελευταίος έθεσε και το θέμα της τουρκικής προκλητικότητας δηλώνοντας ότι είναι άκαιρο να κυρώνουμε μια σύμβαση με το ΝΑΤΟ, όταν ένα μέλος του αμφισβητεί για πρώτη φορά εδάφη με Ελληνες πολίτες.Υπέρ της κύρωσης της σύμβασης τάχθηκε το ΠΑΣΟΚ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 13/01/2009Copyright © 2008 Χ. Κ. Τεγόπουλος Εκδόσεις Α.Ε.