ΑΡΧΕΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ MACEDOINE BLOG

alpha.georg@googlemail.com

alpha.georg@googlemail.com
HOLA DOLOR ( ES ) ..:-P

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

anaziteitai zoro


Συνεχίζεται η πολιορκία Ψωμιάδη από το ΛΑΟΣ

Της ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΚΟΡΑΗ.ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 11/02/2009
Πολιορκία στον Παναγιώτη Ψωμιάδη για τη θέση του επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου του ΛΑΟΣ κάνει ο Γιώργος Καρατζαφέρης, αν και εκείνος δεν ενδίδει. «Στην Ευρωβουλή δεν επιτρέπεται η ποντιακή διάλεκτος, άρα δεν ενδιαφέρομαι», δήλωσε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης στην «Ε».

«Δεν ξαναγυρίζω στην ενεργό πολιτική, θα είμαι υποψήφιος ξανά για τη νομαρχία ή τον δήμο». Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ πάντως δεν δείχνει να έχει παραιτηθεί από την προσπάθεια. «Τιμώ τους αγώνες του νομάρχη Θεσσαλονίκης», δήλωσε στην «Ε», χωρίς να βάζει ένα τέλος στα σενάρια για τον Ψωμιάδη. Κι αυτό διότι μπορεί να θεωρείται πιθανότατη η υποψηφιότητα του δημάρχου Θεσσαλονίκης Βασίλη Παπαγεωργόπουλου για το ευρωψηφοδέλτιο της Ν.Δ., αλλά παραμένει ανοιχτό το σενάριο να προωθηθεί για δήμαρχος ο νυν υπουργός Μακεδονίας-Θράκης Σταύρος Καλαφάτης, ενδεχόμενο που δεν βλέπει καθόλου θετικά ο Π. Ψωμιάδης. Οι συζητήσεις του Καρατζαφέρη με τον πρώην γραμματέα πολιτικού σχεδιασμού της Ν.Δ., Νίκο Καραχάλιο, προχώρησαν περισσότερο. Η διορία που έχει δοθεί στη Ρηγίλλης να απαντήσει αν θα αξιοποιήσει το συγκεκριμένο στέλεχος ή όχι είναι μέχρι τις 10 Μαρτίου. «Αν δεν τον αξιοποιήσετε εσείς θα τον πάρω εγώ», είπε ο Καρατζαφέρης σε υπουργό. Το δημόσιο αυτό «παζάρι» για το ευρωπαϊκό μέλλον του Ν. Καραχάλιου έχει εκνευρίσει πάντως την κομματική ηγεσία της Ν.Δ., που δεν φαίνεται να ανταποκρίνεται στις πιέσεις. Ο Γ. Καρατζαφέρης σκοπεύει να ανανεώσει το ευρωψηφοδέλτιο του ΛΑΟΣ εξ ολοκλήρου. Οι υποψήφιοι θα είναι μέχρι 40 ετών και θα υπάρχει γεωγραφική εκπροσώπηση. Συνάντηση του Γιώργου Καρατζαφέρη με την Ελίζα Βόζεμπεργκ σε στέκι του Κολωνακίου ήταν «κοινωνικού ενδιαφέροντος», όπως μάθαμε. Δεν αποκλείεται όμως να ακολουθήσει πρόταση για συμμετοχή στο ευρωψηφοδέλτιο του ΛΑΟΣ στη γνωστή δικηγόρο που ανήκει στη Ν.Δ.




Η Ελίζα Βόζεμπεργκ, η τόσο γοητευτική δικηγόρος που πρωταγωνιστεί στα δικαστικά και τα πολιτικά δρώμενα και είναι περιζήτητη για την προσωπικότητά της, τη γνώση της, την ευγλωττία της και την ποιότητά της στα κοσμικά και τηλεοπτικά γεγονότα, είναι πολύ γνωστή και αγαπητή σε όλους τους Έλληνες.

Πείτε μου, όμως, ποιος άλλος εκτός από μένα γνωρίζει ποιος είναι ο Σουλπίκιος, αυτός ο γνωστός-άγνωστος, ο μυστηριακός και αινιγματικός άντρας που συγκατοικεί με την Ελίζα, που συμβιώνει μαζί της, που την προστατεύει αλλά ταυτόχρονα και την καταδυναστεύει;

Η μυστική σχέση της ζωής τους

Δεν ξέρω τι συγγενική σχέση έχει αυτός ο Σουλπίκιος με τους Σουλπίκιους πατρίκιους της αρχαίας Ρώμης, αλλά εγώ τον φαντάζομαι σαν φάντασμα φαντασμαγορικό στη ζωή της Ελίζας, ένα φάντασμα πραγματικά γενναίο και... ρωμαίο.

Κι επειδή ο Σουλπίκιος, ακόμα και φάντασμα, δεν είναι φανταστικός, προσπάθησα να μάθω τα πάντα από την ίδια την αγαπημένη μας Ελίζα Βόζεμπεργκ.

Κυρία Βόζεμπεργκ, μιλήστε μου ειλικρινά... Σας παρακολουθεί ένα φάντασμα;

«Δεν με παρακολουθεί. Είναι μέσα στη ζωή μου. Συγκατοικούμε και συμβιώνουμε με τον Σουλπίκιο εδώ και πολλά χρόνια. Κι ακόμα, αν εσείς τον θεωρείτε φάντασμα, πρέπει να σας πω ότι τέτοιου είδους φαντάσματα επιλέγουν κάποιους ανθρώπους για να τους υποστηρίζουν, αλλά και για να τους βασανίζουν».

Και πώς είναι αυτός ο Σουλπίκιος;

«Δεν έχει ηλικία, αλλά μεγαλώνει μαζί μου, χωρίς να επιβαρύνεται από το χρόνο. Είναι κομψός, ιδιόρρυθμος και κακομαθημένος. Αυτόν τον καιρό είναι πολύ άσχημος, γιατί έχει θυμώσει επειδή αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα. Γι αυτό με στεναχωρεί πολλές φορές, αλλά ταυτόχρονα παίρνω και δυνάμεις από αυτόν, γιατί συχνά σε δύσκολες στιγμές με ενθαρρύνει και με προστατεύει».

Και πότε εμφανίστηκε αυτός ο Σουλπίκιος στο σπίτι σας;

«Από τότε που ήμουν μικρό παιδί και μέναμε στην Κυψέλη, στη Φωκίωνος Νέγρη και Αγαθουπόλεως. Γνωρίστηκε πρώτα με τη μητέρα μου, την Μπιάνκα, που είχε αδυναμία στα φαντασματάκια και την ακολουθούσε παντού. Μετά τον παρέλαβα, τον κληρονόμησα εγώ, που είμαι αντιδραστική και αυτό μαγνητίζει τον Σουλπίκιο. Μου εμφανίζεται ακόμα και όταν βρίσκομαι με πολύ κόσμο, αλλά τον βλέπω μόνο εγώ».

Πώς είναι τα χαρακτηριστικά του;

«Δεν έχει σαφή χαρακτηριστικά. Μεταλλάσσεται. Και δεν τον ενδιαφέρει η εμφάνισή του. Είναι τόσο έντονη προσωπικότητα, που αδιαφορεί για τη μόδα και δεν επιδιώκει να είναι trendy».

Κάθε πότε επικοινωνεί μαζί σας;

«Πολύ συχνά... Περισσότερο από μία φορά το μήνα. Και μου ασκεί οξύτατη κριτική, πολύ αυστηρή έως και εκνευριστική».

Μήπως είναι ερωτευμένος μαζί σας;

«Όχι. Δεν έχει δικαίωμα να ερωτεύεται. Απλώς ζηλεύει. Ζηλεύει πολύ, ακόμα και το σύζυγό μου, τους φίλους μου και ό,τι αγαπώ. Όταν του μιλάω για τον άντρα μου, τον Γιάννη, ο Σουλπίκιος δεν μιλάει, σωπαίνει. Ίσως γιατί έχει μάθει να σέβεται τα προσωπικά δεδομένα».

Όταν θέλετε τη συμβουλή του ή χρειάζεστε την παρουσία του και τον καλέσετε, ο Σουλπίκιος έρχεται;

«Όχι. Έρχεται μόνο όταν εκείνος θέλει. Σας είπα, είναι κακός».

Σας έχει τουλάχιστον βοηθήσει σε κάποιο πρόβλημα;

«Ναι. Με έχει στηρίξει πολλές φορές. Ακόμα κι όταν έδινα εξετάσεις στο πανεπιστήμιο».

Μη μου πείτε ότι σας έλεγε τα θέματα...

«Όχι βέβαια... Και να τα ήξερε δεν θα τα αποκάλυπτε. Είναι τίμιος και εχέμυθος. Αλλά όταν γενικά έπεφτα από κάτω και προβληματιζόμουν, γιατί είμαι τελειομανής, ο Σουλπίκιος, όταν καταλάβαινε ότι ενδεχομένως να ήμουν αδύνατη σε κάποιο μάθημα, μου έλεγε: Προχώρα... Προχώρα... Θα τα καταφέρεις. Και μετά, έτσι και δεν ακολουθούσα τις συμβουλές του ή τη γραμμή του, θύμωνε και γινόταν μαζί μου εχθρικός».

Πείτε μου τώρα ειλικρινά... Δεν μπορείτε πραγματικά να απομακρυνθείτε απ αυτόν;

«Όχι, δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτόν. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς τον Σουλπίκιο».

Σας πιστεύω. Κι εγώ δεν μπορώ να ζήσω χωρίς τα αγαπημένα μου φαντάσματα: τον Ισαάκ και την Κανελλία.